Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fotoutmaning mars 2014: "Tittar ner"

2014-03-06 12:48:00 i Allmänt

När jag tittar ner ser jag den här lilla illbattingen på min vänstra sida. Är så glad att bo granne med den här fyrbenta vännen som skänker mig sådan glädje och energi varje dag! Jag tog den här bilden i dag när vi tränade på parkeringen utanför min gamla byskola som nu inhyser Inlandshälsans lokaler. Det är bra att byta träningsmiljö lite då och då för miljöträning och för störningseffektens skull.
Ps: Imra hälsar att lillmatte verkligen inte fotade utifrån hennes bästa perspektiv!
 
 

Skriv en kommentar