Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fotoutmaning mars 2014: "Spring"

2014-03-12 20:14:00 i Allmänt

Kände att jag behövde en utmaning. Kommer att ångra mig under distanspassen inför det här himla loppet. Men pannben på så kör vi! Kommer att uppdatera er om hur träningen fortskrider.
Vill inga fler springa Tavelsjö Halvmarathon? Jag vill ha sällskap!
 

Kommentarer

Modigt! Har tänkt tanken, men det blir inte i år. Håller tummarna för att det blir en sval dag!
Nej fy. Jag skulle jag aldrig ge mig in på! Jag får vara nöjd med att jag iallafall inhandlat ett par träningsskor idag. Nu återstår bara resten...

Therese Bjärstig

2014-03-13 - 08:58:01
Men så skoj! Jag har två kollegor som ska springa :-) Men själv vågar jag mg nog inte på det, milen har jag sprungit flera ggr, men mer än det dubbla vet katten... Sedan blir jag alltid sjuk om jag har ett mål med träningen så nu ska jag bara njuta av att röra mig och förhoppningsvis hålla mig kry! Ha en fortsatt fin vecka!
Vilken härlig utmaning Carro, kul! Jag tror du kommer fixa det galant (: Det ska bli intressant och roligt att läsa om din träning på väg dit. Sen tycker jag absolut att vi ska springa några pass i Dalasjö när det blir säsong för det och ta igen alla skidpass som inte blev av. Heja dig! (:
Svar: Ja, absolut! Det måste vi göra! Måste ju få lite löpartips från dig som veteran :) Kram!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar