Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fotoutmaning mars 2014: "Hopp"

2014-03-15 08:48:00 i Allmänt

Dagens tema är "Hopp" och den här bilden tog världens bästa Anna på mig när hon hälsade på när jag nyss flyttat in i farmor och farfars hus i min älskade hemby Dalasjö. Här höll jag på med tusen projekt samtidigt och jag kunde inte sitta still för allt var så roligt. Det är fortfarande roligt, men jag har taggat ner lite på tempot. Det finns andra saker i livet än hus, renovering och inredning. Hehe.
 
 

Kommentarer

Världens finaste hoppetossa <3

Skriv en kommentar