Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

På seglaräventyr!

2014-06-16 17:36:00 i Allmänt

Fick en otroligt fin Muminmugg av Jessica som hon köpt i Finland. Så himla snällt! Nu har jag 18 muggar i samlingen! Började samla någon gång kring 2008-2009. Behöver bara komma på en lösning till förvaring av de här samlarobjekten. Just nu hänger 15 av muggarna på en krokhylla vid skafferiet och de resterande muggarna står i kryddhyllan ovanför spisen.
Tips på lösning?
 

Kommentarer

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir! Ha en fin sommar du med!

Skriv en kommentar