Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

När sommaren är som bäst - repris!

2014-06-09 20:47:56 i Allmänt

 
Den här filmen gjorde jag förra sommaren. Den handlar om sommaren 2013 och jag skrattar så mycket när Theo dansar och äter glass, när Robin blir besvärad när jag filmar och när jag och Christoffer dricker den godaste mojiton nånsin i Örebro! Filmen är även sevärd för mitt och Imras superhopp i sjön vid stugan och för min "perrongdans" i Gårdsjö. Nu är sommarlovet så plågsamt nära och konstigt nog längtar jag ännu mer efter det när det bara är åtta arbetsdagar bort.
(Ps: Eftersom jag är ett nylle har jag filmat "fel" med min mobil, det är därför filmen är "smal". Orkar inte slänga mig med tekniska ord, ni fattar nog ändå!)

720p from Carolina Lidström on Vimeo.


Kommentarer

LGWL
Greeeeeevling!

https://www.youtube.com/watch?v=VLibfJZzyM8&index=2&list=PL23ABFACF23C7CD25
Svar: TOOOOORNFALK!
Carolina Lidström
KKVL
Min själ blir rofylld av denna film! Längtar till stugan.
Nu är det hög tid att alstra både en sommar-kompatibel Spotifylista och en meny:) Höres!
Svar: Att vi ska! HIT MED RÖDVINBÄRSCURDEN BARA! ;)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar