Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Moa och Adrian på middag

2014-06-29 18:28:56 i Allmänt

I går var som sagt Moa och Adrian hit och åt middag med oss. Vi passade på att sitta i mamma och pappas uterum då de är på semester i Dalarna.
Vi spelade ett mycket roligt spel som heter "Lika par leka bäst" som jag lånat av Evy. Det går ut på att veta mycket om sin relation med sin parner utifrån kategorierna: kärlek och erotik, jobb och pengar, framtid och dåtid och hemmet och relationen. Jag kan säga att det blev en hel del skratt!
Till efterrätt hade jag gjort vitchokladmousse med lime- och myntamarinerade jordgubbar. Typ världens enklaste och världens godaste dessert!
 
 
 
 

Skriv en kommentar