Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Armbandet

2014-07-27 11:01:29 i Allmänt

Jag är ju ingen smyckesperson som har 22 par örhängen och 12 armband och flera halsband på mig. De smycken jag alltid bär är farmors förlovningsring som jag fick ärva när jag fyllde 20 och så mormors gulddroppar i öronen. Ibland alternerar jag om jag får lust. När jag såg det här armbandet i Umeå drabbade jag dock av ett extremt smyckes-habegär. Jag invigde det i Kroatien och det har hängt med mig under en hel del sommarkvällar nu. Perfekt lagom mycket bling-bling för min smak.
 
 

Kommentarer

Jessica

2014-07-27 - 11:43:12
Väldigt fint!

Skriv en kommentar