Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Livet ur mobilen

2014-01-07 19:47:52 i Allmänt

Två av Christoffers syskon och två bra personer: Acke och Linda. Vi var på Jazzköket (bra ställe) i Östersund.
Jamtli! Ville stanna där i 3483092 timmar.
Klokt.
Katrin, min fantastiska jobbarkompis, sände mig denna pepp inför slutspurten!
Undrar vad han tänker på...?
En "selfie" i badrumsspegeln iklädd favorittröjan! Lägg märke till halsbandet: ett nothalsband som jag fick av en elev.
Emily och hennes svarta springare!
Inga kommentarer...
Som den rastlösa person jag iband kan vara är det skönt med hålltider, haha! Stackars Kikki fick skicka mig detta sms på julaftonsmorgonen så jag inte skulle fråga "Vad ska vi göra nu? Vad händer nu? Vad ska vi göra sen?" hela dagen. Tack fina du!
Hundkramar är oslagbara. Så är det bara.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Skriv en kommentar