Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Lucka 9: En bild på en person du saknat i år

2014-12-11 12:37:00 i Allmänt

Malin och hennes familj! Vet ni hur många gånger jag önskat att jag bodde i grannbyn istället för dryga 60 mil bort? När personer bara rycks bort ur livet, och särskilt när det är ens högt älskade mamma, så måste man ha skyddsnätet nära. Och jag vet att Malin har många, många fina människor nära, men jag vill också vara där. Nära. Och inte långt borta. I sommar ska jag vara nära!
 
 

Skriv en kommentar