Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Lucka 6: En bild från en resa du gjorde under året

2014-12-06 09:17:00 i Allmänt

Precis när sommarlovet startade åkte jag och Christoffer iväg till Veli Losinj, en ö tillhörande underbara Kroatien. Det var en mycket fin vecka och vår första, men förhoppningsvis inte sista, långa resa tillsammans. Både jag och Christoffer är ju dock riktiga hemmanördar - vi trivs som allra bäst när vi får vara hemma och på planet tillbaka till Sverige sa vi: åh, vad skönt att komma hem (även fast vi hade det hur bra som helst på resan). Hehe.
 
 

Kommentarer

Borta bra men hemma bäst! Känner igen det där :-)

Skriv en kommentar