Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Lucka 19: En bild från din semester/ditt sommarlov

2014-12-19 15:47:00 i Allmänt

Jag och Imra på promenad genom en ljummen julikväll i somras. När jag tittar på den här bilden känner jag hur mycket jag älskar att vara nere i stugan i Dalarna. Just den här bilden tog pappa på en av många promenader vi går där. Om ni inte har varit i Dalarna så ÅK DIT - det är precis som den där idyllen alla pratar om.
 
 
 

Skriv en kommentar