Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Gott nytt år!

2014-12-31 17:01:35 i Allmänt

Gott nytt år från spexarparet Lidström/Berg!
Tack för i år! Vi ses 2015!
 
 

Kommentarer

Therese Bjärstig

2015-01-01 - 13:54:18
Så fina bilder på er! Och en god fortsättning! Här var vi krassliga hela högen så vi låg med myskläder i soffan å somnade redan innan tolvslaget, men helt okej ändå. För i dag är vi piggare och jag kunde halka mig ut på en långpromenad och lyssna Klums vinterprat. Härligt! Och efter din kommentar och Uusmas sommarprat så är jag nu helpepp på att få läsa hennes bok hoppas den kommer fort till biblioteket, annars får jag klicka hem den tror jag... Kram!

Skriv en kommentar