Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Blomsterprakt

2014-12-07 11:04:00 i Allmänt

I tisdagskväll var jag och mamma hos Lilla Fröken blomster med en hel massa andra pysselsugna personer. Vi fick göra tre olika saker, vilka ni ser på bild här ovan. Tycker om att skapa saker med händerna, trots att mitt tålamod inte alltid är det bästa, hehe.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Therese Bjärstig

2014-12-07 - 12:10:39
Åhhh så fina!!! Gick en liknande kurs för några år sedan i V-mina å det var så skoj, älskar blommor å pyssel så det i kombo var suveränt! Tomten var innovativ! Här väntar nu julmarknad hemma i byn, önskar dig en fin 2:a advent!
Svar: Ja, visst är det kul! Mysigt med julmarknad! :)
Carolina Lidström
Tomten är ju helt fantastisk!
Svar: Tack! :) Kan dock inte ta åt mig äran för kreativiteten själv, vi gjorde efter floristens mall :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar