Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Superkraft önskas: kloning

2014-08-23 09:01:37 i Allmänt

När jag ska börja nytt jobb, ordna inför löpartävling, springa loppet själv och stå i fiket (helst samtidigt), fixa ut lappar inför surströmmingsfesten, ha styrelsemöte i byaföreningen, fixa med hundhuset, träna med Imra inför hösten tävlingar, gå spårkurs med Imra, åka på kräftskiva, lära känna allt nytt jobbfolk öva inför att sjunga på dop samt hinna andas - önskar verkligen att jag kunde klona mig själv. Den här hösten startade verkligen med buller och bång och jag gillar ju när det händer grejer, men jag vill ju hinna alla grejer bra också. Det är det som stressar mig. 
 

Skriv en kommentar