Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Skapandet i rampljuset.

2013-10-09 15:27:00 i Allmänt

För några veckor sedan anordnade jag en temadag i låtskrivande som en start i låtskrivarprojektet vi nu håller på med. Dagen innehöll en konsert och workshops i låtskrivande med Monica Welander som är artist och låtskrivare. Nästa vecka ska eleverna redovisa sina låtar och det har både jobbat med faktiska instrument samt i musikprogrammet Garageband. 
 

Skriv en kommentar