Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Narnia-lampan!

2013-11-15 16:27:00 i Allmänt

I april fick jag en gårdslampa i present av mamma och pappa. Nu är den på plats och sprider ett mysigt sken över gården.
Jag tycker den liknar den där lampan i Narnia, fast den här är "trehövdad" (eller hur säger man?). Mycket fin är den i alla fall.
 Den riktiga Narnia-lampan.
 

Kommentarer

Anonym
Fin lampa.
Svar: Tack så mycket!
Carolina Lidström
Kikki G
Så fint! Jättemysigt!
Svar: Tack Kikki! :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar