Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Ord i röran.

2013-03-18 19:50:00 i Inredning

Frida, med bloggen Fridasofias, skrev så otroligt fint om mitt hem häromdagen.
 
En blogg som jag klickade in på för en tid sedan och som jag verkligen tycker om! Skulle göra nästan vadsomhelst för hennes hem!
 
Det är stärkande att höra detta, att man faktiskt kommit en bit på väg. Just nu känns det bara som att hallen med sitt spackeldamm, halvtapetserade väggar och verktygsbelamrade golv skrattar åt mig och säger: Men fixa mig då! Gör mig klar! VERKSTÄLL!
 
Tack, Frida!
 
En av av många renoveringsbilder: jag och pappa drar mattspik..inte världens roligaste kanske - men fint blev det till slut i vardagsrummet! Fler före- och efterbilder finns under kategorin Huset.
 

Kommentarer

Åh :-) Men det är riktigtriktigt sant! Trägolven, köket, sovrummet, utsikten! Du lever min husdröm!

Skriv en kommentar