Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Imra 1 år!

2013-03-15 15:20:00 i Hundliv

Här är lilla Imra bara 8 veckor. Jag tog den här bilden när vi precis hade hämtat hem henne. Hon var då 8 veckor och behövde tillsyn dygnet runt. Jag jobbade hemifrån och satt och skrev på datorn med henne i knät. Idag fyller hon 1 år och hon har hunnit med en valpkurs och en lydnadskurs, sin första löpning, ex antal sönderbitna sockar och vantar samt miljoners gosiga stunder. Och precis som då är hon även nu som allra mjukast vid öronen. 
 
Ps: I bakgrunden kan ni skåda mamma och pappas anslagstavla.... Kommentar överflödig. 

Kommentarer

Ser mysigt ut! Om en månad hämtar vi hem vår lillkille!
Hanna
Hon har även hunnit med att bita av mitt skosnöre. Se det som en födelsedagspresent, Imra! Grattis! :)

Skriv en kommentar