Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Anna och gubbröran!

2013-06-20 11:42:42 i Allmänt

I går kom Anna hit och vi styrde upp gubbröra eftersom vi längtat efter det!
Sedan slängde vi ihop typ allt som är gott och blandade ihop så som melon, jordgubbar, lime och mynta!
Anna i egen hög person, komplett med prickig klänning, röda naglar och lockar i håret - mycket tjusig (och underbart fin på insidan också) vän jag har!
Lillebror kom också över för att äta efterrätt och det var mycket roligt av bilden att döma.
 
 
 
 

Kommentarer

Haha, gör jag något slags dance-move på sista bilden?
Svar: Nej, men Robert ringde precis så du talar i telefon! :) Haha!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar