Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Lucka 14: Berätta om din stil för ett år sedan.

2013-12-14 22:25:00 i Adventskalender

Den här luckan hoppar jag helt sonika över då min stil inte direkt förändrats så radikalt det senaste året. Ser ut och klär mig ungefär som jag gjorde då.
Här är jag uppklädd och peppad med en mojito i handen. Ögonblicket efteråt drar vi iväg till Backens kyrka i Umeå där Anna och Robert gifte sig. Juli, 2012.
 

Skriv en kommentar