Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Vår! Och massa roliga saker!

2013-04-23 17:13:00 i Allmänt

 
Converse-premiär för i år!
Bra saker med denna dag:
- Dansföreställningen med människor som kan böja kroppen i de mest spektakulära ställningarna.
- Mina svenskaelevers reklamfilmer som de redovisat idag.
- Körrepet. Längtar till examensdagen!
- Sångrep med två sångelever. Förra veckan gick det inte bra och så idag, helt plötsligt satt nästan allt. Älskar progression.
- OCH SIST MEN INTE MINST: JAG FICK PENGARNA JAG SÖKTE FRÅN KULTURRÅDET SÅ NÄSTA LÄSÅR PÅBÖRJAR JAG LÅTSKRIVARPROJEKT DELUXE MED ÅK 9! HURRA! Älskar känslan av att jobba hårt med något och sedan känna att det lönar sig. Bokstavligt talat.

Kommentarer

Supergrattis till projektpengar och nya bilen! Cruuuisa till Östersund vetja. Kram
Svar: Tack fina du! Ja, det vore nått det! Spana in er nya lägenhet och kanske äta årets första mjukkglass? :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar