Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Måndag, 16.52

2013-04-08 16:52:17 i Allmänt

Christoffer står utanför huset och stampar på isen vid bron.
 
- Man skulle ha haft ett järnspett så att man kunde hacka bort isen här! säger han.
- Ja.. det står ett där vid porten till lagårn..Du kan ju ta det, säger jag halvt obrydd.
- Ja! Vad roligt! Jag kan göra det sen i kväll! säger han, hur peppad som helst.
 
Det är tur att vi kompletterar varandra om man säger så..

Kommentarer

Hoppas du får göra någonting som du blir lika peppad på när det blir gårdsgöra nästa gång.
Svar: Det hoppas jag med! Plantera typ :D
Carolina Lidström
Ny design ju! Så himla tjusigt.

Skriv en kommentar