Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Födelsedagsfirande!

2013-04-24 18:43:00 i Allmänt

Igår hade jag födelsedagsfika en dag för tidigt!
En liten prinsessa vid namn Nikki kom på besök med sin mor Emily (som gav mig en ridlektion i present och jag bävar redan över den dödande träningsvärken jag kommer att få. Det var liksom över tio år sedan jag red varje dag och tävlade).
Johanna, Linda, Agnetha och Emma. Samtalsämnena varierade men den gemensamma nämnaren var skratt! Hade ont i skrattgroparna efter att de farit - sådana vänner ska alla ha tycker jag!
Jax pyntades av en viss liten prinsessa..
Barnteckning! Hurra!

Kommentarer

Ida
Tårtan såg ju väldigt god ut! Här blir det kalas till helgen för pojkarna. Ingen tårta dock, men ett glass-tåg.

Jag blir alltid så sugen på att komma och hälsa på dig när jag kikar in på bloggen. Måste ta mig tid att göra det snart!

Kram kram

Skriv en kommentar