Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

De 8742974392 projekten.

2013-04-22 22:05:00 i Allmänt

Jag har mött min överman när det kommer till projekt. Christoffer huvud bubblar av idéer och han smider planer och jag hinner knappt med. Här vandrar han och Ludvig iväg för att påbörja ett av vårens åtaganden. (Och ja, bilden är tjuvtagen från fönstret).
 
Jax låg och spanade så att allt gick rätt till.
Spännande.. mycket spännande! (Ps 1: Fortsättning följer! Ps 2: Förlåt för allt gammrat!).
 
Lillebror.
Projektledarn i egen hög person.
 
Själv har jag, förutom att dokomentera kvällens uteaktivitet, bakat inför morgondagens födelsefika och mamma har målat taket i hallen ett tredje (och sista!) varv.

Skriv en kommentar