Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Torsdagssysslorna

2012-09-06 17:08:13 i Allmänt

Det känns som att allt gått mycket snabbt idag. Först ämneskonferans, sen två utvecklingssamtal efter varandra, sen skrivarverkstad i solen med svenskaklassen, sen lunch, sen musik, sen snabbt hem för att öppna garaget till en lastbil som kom med grejer jag beställt, sen tillbaka till jobbet för en musiklektion och till sist en sånglektion. Nu är jag hemma för middag och snart ska jag till Brukshundklubben för att träna vilda valpen!

Skriv en kommentar