Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Tavlor i vardagsrummet

2012-10-20 14:54:00 i Allmänt

På morgonen badar vardagsrummet i ljus.
 
Tavlan med noter och skrift har jag pysslat ihop själv och den andra tavlan har jag fått av pappa. Det är en konstnär från Pellbo i Dalarna som gjort den. Malin, har du något minne från encykeltur tur till Pellbo en midsommarafton, tidigt 2000-tal? Haha!

Kommentarer

Malin
Jag minns!
Underbara minnen.

Skriv en kommentar