Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

På jakt efter julgran

2012-10-21 21:47:00 i Allmänt

För att en söndag ska kunna bli en perfekt söndag måste den innehålla en skogsutflykt. Idag letade vi gran. Väntar man för länge kan det sluta med att man får pulsa i snö. Obs: vi har icket gjort en Rudolf Andersson och stulit en gran utan vi högg granarna från vår egen skog.
 
Imra älskar skogen. Vilken hund gör inte det? Hon är så himla snygg när hon ställer upp sig som på denna bild!
 
Ingen utflykt utan fika.
 

Kommentarer

Kul att jag inte är ensam om att leta julgran redan nu. Hoppas ni hittade en riktigt fin gran som kan sprida juldoft senare (:

Skriv en kommentar