Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Vinnarskallen.

2012-03-22 22:45:59 i Allmänt

Ikväll har vi bowlat med jobbet och det gick sådär. Ibland måste jag lära mig att fokusera på vad jag gör, teknik och sådant "tjafs", istället för att gå in för att vinna och BARA sikta på att vinna. Man tappar lite fokus på det. Teknik och sånt "tjafs" bland annat.. Jaja. Tycker ändå att bowling är en dödligt tråkig sport. Det var i alla fall mycket trevligt att umgås med mina kollegor!

Imorgon när jag kommer hem från Saxnäs ska vi åka till Näsåker. Längtar efter mormor. Johannes ska också komma dit. Dubbellängt. Nu ska jag blunda och somna så att det blir imorgon snabbare. Jag tänkte så när jag var liten och gör det fortfarande. Testa själva, det fungerar.

Skriv en kommentar