Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Vårlistan.

2012-03-06 09:28:07 i Musik!

Dammade av denna gamla spotify-lista jag gjorde förra året. Det är en skön mix av bland annat mycket 80-tal, en del motown och så lite svenskt. Lyssna och peppa för våren!

(Det känns för övrigt väldigt skumt att vara hemma. Som att jag skolkar från jobbet. Jag har dock lov så jag är hemma på legitim grund. Måste nog jobba lite så det inte känns allt för konstigt och sedan ska jag gå en promenad i solen!).


Skriv en kommentar