Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Theme of the month - FÅFÄNGA

2012-03-01 18:19:47 i Theme of the month


Februaritemat var Fåfänga. Jag använde en blå stol, en spegel samt pappa och  Anders gamla Barbiedocka från 60-talet till rekvisita för att gestalta temat.

Kika in på de andras bidrag:

Penélope
Anna
Nathalie
Evelina


Kommentarer

Åh, himla tänkvärt med alla debatter om att kvinnor blir mer och mer som barbiedockor. Jag tokgillar theme of the month!
Jag håller med Anna! Fantastisk bild och vilken fantastisk docka! Själv hittade jag en docka uppe i ladgården under jullovet som besitter samma äldre energi. Häftigt att se utvecklingen och hur de ser ut idag.
Jag håller med Anna! Fantastisk bild och vilken fantastisk docka! Själv hittade jag en docka uppe i ladgården under jullovet som besitter samma äldre energi. Häftigt att se utvecklingen och hur de ser ut idag.
A E L
För ordningens skull: Dockan tillhörde nog Göran,jag hade inga,vad jag minns.......

Skriv en kommentar