Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Mattspik.

2012-03-02 09:29:09 i Huset


När jag gör sådant här tråkjobb så tänker jag bara på färg och form och hur jag ska inreda så känns det genast mycket bättre.

Ps: Ni kan ju bortse från mitt smutsiga hår och istället lägga märke till min mycket graciösa sittställning!

Kommentarer

P:et
Får Peter och Vihtari måla en fondvägg till dig?

Jag kan lova att du kommer bli imponerad!



Och om inte, så kan jag passa på att tillägga när du ändå är i gasen, så kan du få komma och göra min lägenhet, jag tror både golv och väggar börjar ge vika nu.
Det ska bli så spännande att se hur det blir sen. Jag längtar till dalsjö och till dig.
Peter - Golvet, väggarna, taket, golvet, väggarna, taket! Hahaha! :) Ps: Du och V får skicka ett prov på den fondvägg ni tänker er så ska jag överväga ert förslag!



Anna - Kom hit! Du kan få hjälpa mig att ställa allt på plats! :)

Skriv en kommentar