Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Litet blått rum

2012-03-06 16:03:17 i Huset



Medan vi väntar på bilder från vardagsrummet kan vi kika på det lilla rummet innanför biblioteket. Rummet har hittills använts till förråd till mina, Kristoffer och Ludvigs skolsaker, spel och pussel och sånt. Men icke längre! Fick ett ryck för några kvällar sedan och började rensa och sortera. Måste liksom ha fler inredningsprojekt på gång så jag inte lägger allt mitt fokus på ett rum och så blir det inte bra. Jag garderar mig. Visar mer bilder sedan. Här är i alla fall en blå sockerkista och ett grått pottskåp som jag hittade i lagårn idag då jag var dit i ett annat ärende (vågar inte säga att jag är beroende av att leta saker där i risk att verka galen).


Kommentarer

Jag vill också ha en sån lagård!

Skriv en kommentar