Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Inner Voices!

2012-03-14 11:17:54 i Musik!

Om ni bara ska lyssna på ett band idag tycker jag att ni ska ta er en lyssning på min fantastiske pojkväns band Inner Voices. Mer episk prog får man leta efter. Lyssna på låten Acedia och känn den musikaliska känslostormningen i era kroppar.

Ps: Lägg märke till den sköna "West coast-feelingen" 5.20 in i låten!
Dessa herrar kan spela musik. O ja. Nu är jag inte partisk heller för jag brukar vara extremt kritisk. Fråga bara Johannes.
Ps 2: Alltså Johannes solo i outrot. Tror jag just blev lite ännu mera kär. Lyssna!

Skriv en kommentar