Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Theme of the month - SOMMAR

2012-06-27 20:21:53 i Allmänt

Eftersom jag åker bort imorgon publicerar jag månadens bild redan idag. Temat är sommar och vad är väl somrigare än ängsblommor, sol och såpbubblor? Damen på bilden är min vän Sabinas äldsta dotter Molly.
 
På söndag kan ni kika på de andras bidrag:
Evelina, Anna, Penélope, Nathalie

Kommentarer

Sabina
Åh vilken otroligt fin bild! Häftigt att du fångade bubblan :) Skicka gärna den till min mail :) Och tack för en underbar midsommar helg! Vi har det superbra här i Grekland :) Puss! Älskar dig!

ev

2012-07-01 - 17:24:18
Men åh! Nu bubblar det verkligen i sommarmagen. Det här är ju somrigt om något!

Skriv en kommentar