Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Inner Voices

2012-06-06 10:32:23 i Musik!



I lördags entrade Johannes band Inner Voices scenen i Umeå. Inte för att vara partisk nu men de är fantastiskt begåvade de där killarna. Kan sin grej och allt sånt!

Kommentarer

Mamma
Fantastiskt bra spelat tycker även jag. Ser fram emot flera spelningar av Inner voices. Kram Mamma
P:et
Tack för det!



Sjukt snygga pics, det du fick fram där!

Och tusen till tack för er närvaro vid arret - den är viktigare än ni tror!



Hörs snart hoppas jag!
Elisabeth
Ja, vilken trevlig upplevelse - att få lyssna på bandet "live"...jag är förstås partisk...men det spelar ingen roll - det var verkligen jättebra!

Skriv en kommentar