Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Annas möhippa!

2012-06-05 00:01:14 i Allmänt








I helgen styrde vi möhippa för bästa Anna som gifter sig i juli! Det har varit ett stort hemlighetsmakeri bakom detta så jag kunde inte skriva att jag skulle till Umeå, men där var jag alltså i helgen och förutom möhippan så hann jag med en tre rätters på TC, inköp av alldeles för höga klackar, Inner Voices spelning på Studion samt backstage-häng med Hagrid från Harry Potter-filmerna - mer om det imorgon!




Kommentarer

BrudN
Åh, det var en sån himla fin dag! Love you.

Skriv en kommentar