Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

På min gata i byn

2012-07-17 11:07:18 i Allmänt

Här är jag, tant Brun. Men var är Tant Grön och Tant Gredelin? Jag ser inte till dem. Kanske de villade bort sig på min gata i byn?
 
Skor: Bianco
Väska: Garderobsfynd
Klänning: Myrorna

Kommentarer

Ida
Tror att jag har en precis likadan väska som jag fyndade i min egen garderob för några veckor sedan :) Roligt när man hittar "nya" saker hemma.

Och jobbet ja, det löser sig nog alltid. Man har ju hela livet på sig att jobba :) Kram!

Skriv en kommentar