Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Anna och Roberts bröllop

2012-07-09 18:43:35 i Allmänt

 
Redo för att gå på bröllop!
 
Jag och Johannes.
 
Nygifta!
 
Brudparet med tärnor och marsalkar.
 
Mellan vigseln och festen bjöd Cristofer och Linnea på mojitos!
 
Brudbuketten.
 
Den lyckliga brudgummen.
 
 
Anna och Robert framförde en låt som betyder mycket för dem. De är så himla fina och jag är glad över att jag känner dem och får vara med och dela det här tillsammans med dem. De passar så bra tillsammans och man har aldrig tråkigt när man umgås med Anna och Robert!
 
Roberts kusiner Jon och Hampus spelade också.
 
Annas mamma Katrins magnifika bröllopstårta.
 
Anna blev helt tagen av synen på tårtan och utbrast: Men mamma! Men mamma! Oj! Eftersom jag och Katrin är kollegor har jag fått höra lite information om tårtan innan, hehe, om hur Katrin kämpat och knåpat ihop design och allt själv!
 
Efter middagen var dansgolvet den centrala platsen på festen.
 
Jag och Idamari dansade oss helt svettiga!
 
Och så gled aftonen mot sitt slut och hela mitt inre var fyllt av lycka och glädje för Anna och Robert och kärleken.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Katrin
Fint du gjort i bloggen. Katrin
Hoho glömde ju bort att du hade blogg och att jag kunde se klänningen här eftersom de varit prat om den ett tag ;)
Haha men du va jätte fin verkligen och Anna och Robert också! Dom har ju verklige varit tsm i evigheter,iallafall så länge jag känt dom tror jag nästan :D

Skriv en kommentar