Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Theme of the month - KLASSIKER

2012-01-31 18:35:08 i Theme of the month

Imorgon är det ju den första februari och den första dagen i varje ny månad ska månadens tema publiceras i vårt fotoprojekt. Januaris tema var "Klassiker" och jag övertänkte som vanligt först och sen kände jag för att avskala mina tankar till max. Resultatet ser ni nedan!

Tack till lillebror Ludvig.


Det kanske mest använda klädesplagget: klassikern JEANS.

Kika på de andras bidrag här: Evelina, Anna, Penelopé och Nathalie.

Kommentarer

Spännande och kreativt!
P:et
Du maxade kreativiteten! Jeans har vart klassiker i många årtionden, vilket du fick fram i den här bilden - både retro och dagens!

Skriv en kommentar