Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

NU!

2012-01-13 17:00:24 i Allmänt

I detta nu förbereder jag middag inför ett mycket celebert besök från min forna studentstad. Visslan, Vesslan och friarn är på väg!

Dessutom kommer min älskade och saknade lillebror hem ikväll! Han har varit på språkresa i Österrike. Jag har saknat honom varje dag. Kommer att grina en skvätt dagen han flyttar härifrån. Att ha sin lillebror ett hus bort är som en dröm.


Fredagsbjuder på denna!

Kommentarer

LGWL
Bööööööööl!! /Rörd bror
A E L
Inge jolm nu,LGWL...........

Skriv en kommentar