Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Badrummet.

2012-01-30 22:25:10 i Huset


Kom på att jag ju inte visat hur mitt badrum blev! Det är ett pyttelitet badrum med snedtak.




Korgen har jag sprutmålat vit och den lilla pallen har jag fyndat i nån av husets många gömmor. Jag har de flesta av mina badrumsartiklar i en byrå i hallen utanför badrummet.


Det är så himla göttigt att efter en kall vinterdag få krypa ned i ett skumbad och läsa.


Tvålpumpen köpte jag i en mysig pyttebutik i en by nära stugan i Dalarna.





Kommentarer

A E L
När kommer det upp en hylla?
Jag vill inte att det ska se för plottrigt ut. Jag har istället de grejer jag sällan använder i byrån utanför.
Elisabeth
Jättesnyggt Carolina - både badrummet och hallen!! Du har mycket god smak!

Skriv en kommentar