Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Hallen

2012-02-01 19:27:23 i Huset


Här kommer fler bilder på min hall på nedervåningen. I spegeln kan ni se lite av mitt kök.


Lykta och hängare från Ingmar, en inredningsaffär i Skellefteå.



En gammal pinnstol som jag målat vit och en mjölkkanna från lagårn. Fårskinnet värmer fint när jag sitter där och knyter skorna.


Här skymtar ni den knarrande trappen.

Kommentarer

Det blev så himla tokfint!
Clara
ååååhh så fint carolina! krokarna från Ingmar passade ju jättebra :D

Skriv en kommentar