Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Livet ur mobilen

2012-12-27 14:17:46 i Allmänt

Rensade strumpbyxlådan...
 
Körde Öppen scen med eleverna på skolan.
 
Samiska måste ju vara ett av världens krångligaste språk. Fattar inget.
 
Mitt bästa: titta på naturdokumentärer! Man skulle ha haft ett gäng fjällrävar här hemma!
 
En dag på jobbet!
 
Saxnäs i mitt hjärta!
 
Emily bjöd på pannkakor och hemlagad hjortronsylt en dag - hon vet vad jag vill ha!
 
Kristoffer är som sin syster - ständigt frusen om fötterna!
 
Jag och Imra ute på tänkar-promenad i Näsåker.
 
Imra är på ridklubben och tror att hon är en häst...
 
Sned med glad bild på mig och bästa Nikki!
 
"Men matte... ska vi gå nån gång då..?"
 
"Å den heeäär paalln ha morfarrr gjort..!"
 
 

Skriv en kommentar