Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

En bild om dagen fram till julafton: 20

2012-12-20 21:39:08 i Allmänt

Dagens bild är: en bild på din önskelista. Jag har inte skrivit någon som jag kan fota av. Jag skriver en nu!
 
Min önskelista år 2012.
 
1. VILA
2. VILA
3. VILA
4. Många stunder vid en tjärvedsbrasa.
5. Många tillfällen att ta de där bilderna man kan titta på om och om igen.
6. Förmåga att färdigställa längre skrivprojekt.
7. Fler Muminmuggar. Gärna någon ovanlig!

Skriv en kommentar