Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

En bild om dagen fram till julafton: 16

2012-12-16 12:35:23 i Allmänt

 
Bild nummer 16: En bild av dig som barn. Vilhelmina ridklubb, kanske 1995?
 
En gång hästtjej - alltid hästtjej. Vill verkligen ha en häst igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Monika Helena
Men vilken söt liten hästtjej.
Såg och hörde Dig i kyrkan ikväll. Stämningsfullt.
Svar: Jag såg dig också! Kul att du kom och lyssnade! :)
Carolina Lidström
Åsa
Halloj! Sugen på häst!? Vill du låna Bakkus?

Skriv en kommentar