Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Samos del 1

2012-08-20 21:21:00 i Allmänt

Nu ska jag visa bilder från Samos. Jag delar upp dem i olika delar och här är då den första. Här leker några barn på bryggan.
 
Jag och Elisabeth första kvällen.
 
Här är dörren in till mitt och Johannes fantastiska rum, stort och fint var det.
 
Haha, man ser verkligen hur glad och peppad jag är! Jag hade laddat en hel vecka och tjatat om hur jag så fort vi landat skulle gå och köpa en luftmadrass som jag skulle "surfa runt" på ute på havet. Som ett barn. Sån är jag!
 
Claras hårsvall.
 
Och så bryggan igen. Det var ett väldigt vemodigt ljus på kvällarna. Solen gick ner bakom berget så mörkret föll ganska snabbt.

Skriv en kommentar