Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Dalarna del 3

2012-08-19 20:00:00 i Allmänt

En dag kom Elin, Manne och Signe och hälsade på. De var på genomresa och stannade en natt för att dagen därpå fortsätta till Sundsvall. Signe var på kramhumör.
 
Traditionsenlig syskonbild.
 
 
En kväll bjöd vi syskonen Westin med familjer på middag.
 
Fina Malin och Jimmy.
 
Tur att vi har kvar leksaker i en låda i stugan. Man vet aldrig när de behövs!
 
På besök hos Lillan. Fönstret alltså. Åh.
 
Storebror och Lillan i något viktigt samtalsämne.
 
Vi lagade och åt en himla massa god mat. Det får ni se i ett annat inlägg. Det stora matinlägget.
 
 
Ps: Det blir något fel i formatet på vissa bilder. Det är därför några ser konstiga ut. Jag vet inte hur man löser det. Förslag?
 
 

Kommentarer

Ida
Det här med bilderna, kan det bero på att du måste välja mindre bildstorlek när du importerar? Jag brukar inte kunna ha större än 500, tar jag 600 kommer inte hela bilden med.

Skriv en kommentar