Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Theme of the month - BALANSER

2012-04-01 21:15:26 i Theme of the month



Mars-temat var Balanser. Att rida är en konstform som fordrar stor balans, så väl mental som fysisk. Prova själva. Här är en av mina äldsta och bästa vänner Emily och hennes Eponia.

Kika på de andras bidrag:

Penélope
Anna
Nathalie
Evelina

Kommentarer

Åh! Det där är ju ändå balans om något!
Åh, balans-ångest-flashbacks! Jag vet inte hur många gånger jag ramlat av en häst. De gillar inte mig. Bra gestaltat smulan!

Skriv en kommentar