Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Samlade påskhelgen i en film.

2012-04-09 15:45:47 i Allmänt

Påsk 2012 from Carolina Lidström on Vimeo.


Kommentarer

A E L
Vilken fin liten film! Mer sånt! Bra låtval med.
Elisabeth
Vilken trevlig påskfilm - önskar jag varit där, fast oj då, jag var ju där en stund jag också.

TACK för trevliga dagar!
KKVL
Jag frågar: "Gråter du? Du smakar salt." Vilken Kent-låt?

Måste erkänna att jag fällde en och annan tår när jag såg filmen. Mycket fint! Har fan blivit blödigare med åren...

Blir roligt att komma hem till byn nu till helgen :)



Anonym
Anders - Tack! Ja, det har som blivit mitt nya projekt, det är kul!



Elisabeth - Det var så kul att du kom! Det är roligt att ha dig här! Vi ses snart igen!



Kristoffer - Chans! Kanske en av vår tids finaste låtar. Jocke Berg kan skriva texter han. Kul att du blev berörd av filmen, det var tanken. Vi ses i helgen. Du kan väl göra den där citronglassen med saltlakritssås? :)

Skriv en kommentar