Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Mumin, soffvila och röda gubbar.

2012-04-11 13:08:16 i Allmänt


I förmiddags var Emily och Nikki här. Vi inledde med soffvila följt av promenad.



När vi kom in spelade vi Mumin-memory. Stinki kom och förstörde den fina stämningen!


Då gjorde vi lunch och jag tog fram den fina barntallriken med den fula, röda gubben som vi stampade ihjäl med gaffeln.


Sedan fortsatte vi Mumin-temat och soffvilan.



När man vunnit i Memory får man en chokladboll!

Skriv en kommentar